Gry i aplikacje facebook

Aplikacje na Facebooka - gry, konkursy, quizy, strony fanowskie.

Rosnąca popularność portali społecznościowych sprawia, że coraz więcej firm zaczyna używać ich jako narzędzia promocji. Portalem, dającym wyjątkowo wiele możliwości dla działań e-PR, jest Facebook. Powstają na nim strony fanowskie firm, marek i produktów.

Dlaczego Twoja firma powinna korzystać z aplikacji Facebooka?

Na Facebooku jest już prawie 6 milionów potencjalnych klientów Twojej firmy. Aż 85 % z nich uważa, że firmy powinny być w interakcji z internautami.

Co mogą dać Ci aplikacje na Facebooka?

  • pomogą zbudować silną, rozpoznawalną markę;
  • zwiększą świadomość istnienia marki;
  • pomogą tworzyć społeczność lojalnych klientów wokół marki;

a w efekcie...

  • zwiększą sprzedaż;
  • zwiększą zasięg marki;
  • będą wywoływać pozytywne skojarzenia z marką.

Działanie aplikacji

Aplikacje na Facebooka to dedykowane oprogramowanie, tworzone na indywidualne zamówienie. Ich celem jest zwiększenie interakcji użytkowników portalu z promowaną marką, co z kolei pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i tworzeniu dwustronnej komunikacji na linii marka-klient. Aplikacje są połączone z bazą użytkowników portalu. Nie wymagają one od użytkownika pobierania plików i instalowania ich na własnym komputerze. Jedynym warunkiem skorzystania z aplikacji jest zgoda na udostępnienie jej informacji z profilu użytkownika.

Social Media marketing

Aplikacje na Facebooku to dla użytkowników portalu źródło zabawy. Mają one wpływ na pozytywne nastawienie internautów do firmy. Ciekawa aplikacja, która wzbudzi zainteresowanie użytkowników portalu, ma dużą szansę rozpromować w sposób wirusowy stronę fanowską i zdobyć lojalnych klientów dla firmy. Każda interakcja użytkownika z aplikacją promuje firmę. Aplikacja publikuje wpisy na tablicy użytkownika i jego znajomych, umożliwia zapraszanie osób z listy znajomych do wspólnej zabawy, w przypadku gier – pozwala na rywalizację i porównywanie wyników. Dzięki temu może ona rozprzestrzeniać się wirusowo, „zarażając” kolejne osoby.

Rodzaje aplikacji

Projektowane przez nas aplikacje są dostosowane do indywidualnych potrzeb konkretnej kampanii marketingowej.
Dużą popularność zyskują aplikacje, które:

  • wspierają udział w konkursie organizowanym na Facebooku, umożliwiając np. dodawanie zdjęć, wysyłanie zaproszeń do znajomych, odpowiadanie na pytania konkursowe;
  • w ramach gry wzbudzają w fanach ducha rywalizacji;
  • pozwalają na wykorzystanie własnej wyobraźni, np. przy projektowaniu spersonalizowanego produktu;
  • rozdają gratisy zarejestrowanym fanom;
  • pozwalają na dokonanie zakupu w sklepie internetowym, oferując fanom zniżki.

Jak przebiega proces tworzenia aplikacji na Facebooka?

  • Rozmowa z klientem – pierwszy etap pozwala określić cele kampanii reklamowej, grupę docelową, do której ona jest skierowana oraz poznać wymagania naszego klienta.
  • Planowanie i projektowanie – przygotowujemy specyfikację techniczną i funkcjonalną, określamy sposób działania aplikacji pod względem technicznym i merytorycznym.
  • Szata graficzna – w porozumieniu z klientem ustalamy koncepcję szaty graficznej.
  • Programowanie – w oparciu o dokumentację tworzymy aplikację.
  • Testy i wdrożenie – przed umieszczeniem aplikacji na serwerze przeprowadzamy testy użyteczności i bezpieczeństwa.

Wersje demonstracyjne aplikacji:

 

Zamów wycenę
Bioderma TPN Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Gossard Uniwersytet Jagieloński w Krakowie Ernst & Young Megapunkt Dobry Płatnik Alcar Benus Opcom Pride&Glory Point4Art Drawieński Park Narodowy Krakowska Szkoła FIlmowa Diskus Studio Nobis Kopalnia Soli Wieliczka NCS Mestemacher Futbolowo Grupa Adweb