#

LEPSZE OBLICZE SIECI

Systemy CRM

Dobre relacje z klientem

Systemy CRM (Customer Relationship Management), czyli systemy zarządzania relacjami z klientami, wspomagają działalność przedsiębiorstw oraz ułatwiają komunikację na wielu poziomach. Automatyzacja złożonych procesów biznesowych pozytywnie wpływa na dynamikę rozwoju firmy i lepszą realizację wyznaczonego celu.

CRM - nie tylko technologia

CRM to również kultura biznesowa firmy, wspierana przez najnowsze rozwiązania technologiczne, jakie niesie ze sobą internet. Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu można odkryć strategiczne dla firmy zależności, wynikające z baz danych. Zsynchronizowane działania oraz zarządzanie wspólną wiedzą z różnych działów firmy podnosi wydajność i zwiększa efektywność procesów, co przynosi wymierny zysk dla przedsiębiorstwa.

Pewny wybór

Aplikacja CRM, zgodna z filozofią firmy, jest warunkiem sukcesu. Z NETFACE masz pewność, że produkt, który otrzymasz, jest dopasowany do Twoich porzeb.

Etapy tworzenia systemu CRM

  • Rozmowa z klientem i planowanie - są to pierwsze i najważniejsze etapy, umożliwiające określenie potrzeb klienta oraz oczekiwań w stosunku do aplikacji. Wspólnie definiujemy cele, jakie zamierza osiągnąć firma dzięki zastosowaniu systemu CRM. Jednocześnie, bazując na naszym doświadczeniu, proponujemy najlepsze rozwiązania.
  • Projektowanie - to kolejny istotny etap budowy, w ramach którego przygotowujemy specyfikację techniczną i funkcjonalna. Ze względu na złożoność aplikacji internetowej tworzymy makiety.
  • Szata graficzna - po zaakceptowaniu specyfikacji funkcjonalnej ustalamy wspólną koncepcję dotyczącą szaty graficznej.
  • Programowanie - budowa aplikacji internetowej na podstawie projektu aplikacji do zarządzania klientami on-line.
  • Testy i wdrożenie - to ostanie etapy tworzenia systemu CRM. Po testach instalujemy i uruchamiamy witrynę na docelowym serwerze.
#
KLIENCI O NAS

Referencje

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Zamów wycenę